moning mexico !

assalamualaikum pehabaq lama x jumpa khusus buat peminat2 di luar sana jgn risau saya selamat sehat sejahtera sila ke tandas utk muntah..no problem..kita teruskan baca..

sebut pasal baca,korang dah baca tajuk entry ni ? dah ? good pandai membaca..xperlu mengira yek peminat2 sekalian..pegi toilet lg..so pe yg korang bayangkan bila dengaq ja hijau putih ? pAs ?
biru blue plak? ombak rindu ? grr



okay la direct ja aku nak korang undi aku jadi perdana menteri malaysia yang baru..aku menjanjikan bumi ni akan menjadi petak dibawah pemerintahan aku yang sungguh baik..
jgn amik serius

aku baca info orang2 kt fb ramai bebeno yg anti politik..pe dah jadi ngan manusia ni  ? sebetulnya islam adalah asas dalam politik,politik adalah satu topik dalam islam..simple je tapi kita mengagungkan sekular yg mengasingkan agama dan politik



aku sedar bakat aku yg pandai berkata2 tapi x pandai buat..ini la kelebihan ahli politik sebenarnya yg menjadi aset utk mendapat pencen yg menjamin hari tua,hehe

bila rakan2 sebaya kita yg mendapat kesedaran mula la nak gantung pelajaran 3 semestar..hoho..sedangkan haiwan pon ade rukun organisasi hidup..x caye ?


anda boleh buat2 x nampak dan bandingkan dengan kita sebagai manusia yg lebih bertamadun..




sebenarnya kedua2 parti besaq kat malaysia ni belum meyakinkan aku utk melihat perubahan malaysia..
tengok je kedua2 belah pihak saling menjatuhkan,berbalah. ade ustaz cakap ulama tidak akan mengutuk ulama yg lain..jadi apabila seorang ulama mengutuk pandangan seorang ulama yg lain,sebenarnya ulama itu belum layak utk mendapat title ulama lg..


jadi gunakan kebijaksanaan anda ketika berdemokrasi,,jangan jadikan aku mangsa keadaan sebagai rakyat yg prihatin,cewah..